שלב א' : למעוניינים להזמין מחשב עם מערכת הפעלה ואופיס מהמכרז
- נכנסים למערכת ברנט: http://ilan.biu.ac.il
- נכנסים לאוניברסיטת בר אילן – רכש באינטרנט
- נכנסים לחנות "ציוד מחשוב"
- משנים את סוג הבקשה במקום "רכש ציוד מחשוב" ל "תשלום לאוניברסיטה בגין מערכת הפעלה ו office"
- משנים את השדה כמות לכמות מערכות הפעלה וOffice הנדרשים.
- לוחצים על הוסף לעגלה.
- לוחצים על קופה.
- מזינים בשדה יחידה את קוד המחלקה שלך (לדוגמא: קוד המחלקה לפיזיקה h330 , כימיה h325 , מתמטיקה h335, מדמ"ח h333 )
- לוחצים איפשהו בחלון עם המקש השמאלי של העכבר ואז ה h שרשמתם תהפוך לH גדולה ומתחת לזה יהיה כתוב שם המחלקה (לדוגמא "פיסיקה").
- לוחצים על כתובת חד פעמית ורושמים בחלון הלבן את הכתובת שאליה יגיע המחשב ולוחצים החל.
- לוחצים על הזנת חשבון חיובים.
- לוחצים שוב על הזנת חשבון חיובים.
- לוחצים על זכוכית מגדלת לחיפוש (בשדה BIU_ACCOUNTING_FLEXFIELD )
- לוחצים על ניקוי.
- בחשבון רושמים קוד מחלקה (למשל: h330 ) ובפרויקט רושמים את הסעיף תקציב (לא לשכוח 20 או 27 בהתחלה) *
- לוחצים חיפוש ובוחרים את הסעיף תקציב המתאים (למשל: 404 512..)
- לוחצים על החלה.
- לוחצים שוב על החזרה.
- לוחצים על הגשה.
- רושמים על דף את מספר הדרישה שמופיע על המסך, נצטרך את זה בשלב ב'.
* לרוכשים מתקציב קקמ"ב: בשלב 15 מלאו את מספר ת.ז. שלכם בשדה המתאים ולחצו על "חיפוש". למטה יופיעו כל סעיפי התקציב המשויכים אליכם. ביחרו את המתאים מבינהם ולחצו "בחירה" ** תת סעיף 012 מיועד לציוד מחשוב.