אתר תמיכה מחלקתי

מחלקתית המיועדת לסטודנטים במתמטיקה ובמדעי המחשב

נכנסים לאתר בקישור helpdesk ומקבלים הודעת "ברוך הבא" כזאת:

מסך כניסה

יש להזין את כתובת האימייל שלך במקום "Work Email" וללחוץ על "Log in".

קישור כניסה למערכת ישלח אל תיבת הדואר הנ"ל (לא מגיע? בדוק בתיבת הספאם), לדוגמא:

אפשר להשתמש באותו קישור כמה פעמים בלי לבקש קישור חדש.

בהפעלת הקישור תוצג על המסך רשימת הבקשות שלך. כדי ליצור בקשה חדשה יש ללחוץ על הכפתור submit a ticket שנמצא בשורה העליונה ולמלא את הטופס שנפתח.

דוגמא לטופס פתיחת בקשה

נא לשים לב:

  1. לפני הפניה אלינו, יש לקרוא את התיעוד המתאים (באתר זה), לשאול ולהתייעץ עם המתרגלים / חברים / גוגל / וכו'.
  2. חובה למלא את השדות המסומנות כנחוצים – required.
  3. יש למלא את השדות שאינם נחוצים לפי העניין. אי מילוי שדה רלוונטי לבקשה יגרור בהכרח עיכוב בטיפול בה.
  4. בחירה נכונה של הקטגוריה category, ססטוס משתמש user status, ומחלקה user department יכולים יסייע לשייך את הבקשה לגורם המטפל המתאים באופן מידי.
  5. מספר מצאי client BIU inventory number הוא מספר המופיע על מדבקה שנמצאת על כל ציוד שנרכש במסגרת האוניברסיטה (מחשב, מסך, מדפסת, וכו'), יש לצרף אותו אא"כ מדובר במחשב פרטי שאין לו מספר מצאי.
  6. מספר IP – אפשר למצוא ע"י ביצוע חיפוש בגוגל "what is my ip" מתוך המחשב המדובר, או (עדיף) ע"י הרצת הפקודה ipconfig תחת CMD במחשב שמריץ חלונות או hostname -i במחשב שמריץ לינוקס.
  7. חשוב מאוד לצרף צילומי מסך רלוונטיים. צילומי המסך צריכים להיות ברורים, יש לצלם את כל החלון הרלוונטי כולל הכותרות שלו. יש לצרף צילומי מסך של כל השלבים מההתחלה עד לבעיה, וכמובן את המסך עם הודעת השגיאה. ככל שיתקבל יותר מידע הטיפול בתקלה יהיה מהיר ומדויק יותר.
  8. צילום מסך בחלונות 10 נעשה ע"י צירוף המקשים Shift-Windows-S או שימוש ב-Snipping tools.
  9. בשום פנים ואופן אין לשלוח סיסמאות!

נ.ב. ידוע לנו שסדר השאלות בטופס פתיחת בקשה הוא לא הכי הגיוני, זאת בתוכנה שאין לנו פתרון עבורה. עמכם הסליחה.